Het aantrekken van de jonge generatie!

't is weer Hartman weer

Hartman - 2020

Hartman, bekend van de niet te missen witte kunststof klapstoelen van weleer, en in sommige tuinen nog steeds niet te missen, heeft een nieuwe campagne volgens het oude credo: ‘t is weer Hartman weer!’ De 2020 versie is geïnspireerd op de 90’er jaren campagne. Meneer Hartman van toen is vervangen door mevrouw Hartman en ook is te zien dat het assortiment van nu meer bij de huidige tijdsgeest past.

"Fitting the right mood"

De jonge doelgroep is zeer kieskeurig. De communicatie tsunami die dagelijks op deze doelgroep afkomt, maakt ze kieskeurig. Het waar daarom voor ons van essentieel belang om de oude elementen goed te gebruiken, maar wel de tijdsgeest van nu op de juiste manier te etaleren. 

group-9
DSC03843

Behind the scenes

DSC03867
DSC03850
h5mag_logo

Case gepubliceerd op adformatie.nl

DSC03817
DSC03975
DSC03847

Say hello!

Ruim 2000+ mensen gingen je voor. Ontvang wekelijkse een nieuwsbrief over de laatste trends. No Spam! Ever! 

Ik heb het geluk gehad om te worden vermeld in veelgeprezen publicaties zoals Adformation, Marketingfacts, Frankwatching, The Next Web, FD, Business Insider en vele anderen.

Recente samenwerking

Een kleine greep uit de merken waar Thijs mee samen werkt. 

logos2

Contact

Boekelose Stoomblekerij 58A
Enschede, 7548EG
Phone: +31 (0)6 144 58 931
Email: info@thijsmensink.nl
Instagram: @thijsmensink

© Thijsmensink.nl

Design from The Netherlands